Friday, October 31, 2008

长颈鹿和迷你鹿


小王子今天很不开心。
小王子 : mimi, 姐姐的图画又没拿回来, 可是我的要拿回来。

Mummy : 为什么姐姐的图画没拿回来?

小王子 : 老师讲姐姐的图画很美丽, 要挂在画室里。mimi, 是不是我的图画不美丽, 所以老师要我拿回来?

Mummy : 不会啊! Mimi 认为很美啊。

小王子 : mimi,你讲骗话, 鼻子长了。如果我的图画很美,为什么要拿回来? 姐姐又每次不用。

Mummy : 好好好, mimi帮你挂在blog里。这可以了吧?

小王子 : Yeah! Mimi你有看到吗...树上有我的签名...blue colour 的...

小公主 : Mummy, 是不是我的图画不美, 所以你不要帮我挂在blog里?
这回伦到我头大了。

2 comments:

Gromit said...

MiTan, your two dear are very Q leh...

sometime very pening kepala for their Question, but anyway this is what we called Happy family

haha, not easy to be mummy but meanwhile happy can be a mummy :)

mooiim said...

haha..u r right..sometime i enjoy but sometimes really dont know how to response....

U will know once u become parents too....

When hv one child, it is not so complicated, but when hv two, and the age is very close to each other, than the head will become bigger and bigger sometimes...:)